veckans:

:Droigaste: hahahah de var nog när jag sov över med L,L & P
:lol:gladaste: hmm...
:-)humör: bra.. tror jag
;-)heeeting: hahah... secret...
8)bild:den på Patricia som vi skicka till felix.. elr den som vi skicka till viktor den lilla
:-*låt: nothin' on you - b.o.b. ft. bruno mars
:oops:pinsammaste: haha när lina och jag sålde blommor.. heeeeejj ist för tack xD
:sad:saknad: desperate house wifes... x) haha och mammis som är i usa..
:cry:hemskast: har ingen anning om va jag ska göra på lovet..menmen
:oförvåning: rebecka skulle åka till kroatien
:-?misstänksamma: haha..
:-xsjukdom:  hade feber och såå :(
:zzznär sov du som längst: haha sov till 1 i typ måndags
:Pgarv: hela tiden ?
:roll:normalaste: va?
:sigh:onormalaste: va? hahah venne x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0