♥lina pina päron pung♥

har precis käkat middag haha kl 11 vet :P
åkte till linanäs och möte upp lina bby och hennes mamma sen åkte vi och handla lite haha hände en as rolig ssak i affären och haha vet ni va de stog på köttbulle paketen :S
sen drog vi hem till lina landställe de va skit fint! sen badade vi lite och sola :)
sen kom mamma med båten och sen fika vi och satt typ och prata till typ halv 11 haha sen körde jag båten hem :)

sms:

Lina: fast kmr ju sakna dig min så pinsamma lite halv tönt bajskorv :D<3
jag: kmr skana dig me :(<3



dålig bild menmen :P

oj kl är halv 1 :P
nej nu ska jag typ lägga mig ska ut och springa på morgonen imorrn :)

godnatt puss!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0