holymackaroni xD

haha stack över till lina idag.. haha vi skulle laga mat, typ nån pasta...
1.haha och självklart tappar jag ut hela mkaronipaketet så allt åker ut :P
2. sen när vi hade kokat klart pastan så ska man ju hälla ut vattnet från kastrulen och då tappade jag ut haha. "lite".. xP
3.sen när de va klart och jag skulle ta tappade jag självklart skeden så liite flyger ut.. haha..
asgarvade alla ggr ;)

sen så skulle vi gå till becka och vi va skiit flumm och jag skulle gå ner för trappan och sen hálkar jag på hannas väska och flyger rakt in i hallvägen blandjackorna och typ glider ner och håller på att dö av skratt haha xD

sen hemma hos becka så va dörren öppen så vi gick in.. och hon bah : hallå? och vi började as garva och sprang in i typ nått rum och hon bah: hallå? och sen kom hon in och bah: fy fan va ni skrämde mig!! och va typ ledsen :s
men sen åkte vi och handlade godis och satte oss på en äng :)

ska träffa meja och lina imorrn oxå :)


dagens låt:

♥dynamite- taio cruz ♥

lina snygging! :)

syster ♥

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va ja e sexig ;) haha me nmitt ballong huve var ju fett snyggt ;)

2010-06-22 @ 18:39:37
Postat av: moiii :)

mm värkligen ;)

2010-06-23 @ 17:29:44
URL: http://ssomebody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0