seglarläger!!

haha e helt slut.. haha jag, lina, sofia och becka ska ju va på seglar läger hela veckan:)
haha jag va tvungen och gå upp typ 7 -.- men aja möte typ upp lina vid 504 och sen träffa vi de andra vi t-banan haha.. sofia hade glömt allt :P
men så när vi kmr dit så är de typ 6 åringar och 11 åringar typ i hela gruppen och ledarna e typ femton och en typ 18 ^^ haha dom va fett roliga ju.. haha :)

men va jätte kul:) haha sofia och jag fick typ panik där ute för vi började tänka på en viss tjej från ¨the dark¨ haha.. eeuuww..

träffade anni, affi & linn efter och bada på nakenberget ;)
sen åkte jag hem och käka :)



hahaha... ska på twilight pr på onsdag oxå med anni,affi och lina!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0