träninng!! + lång resa runt halva STHLM!!!

haha.. kom precis hem från tränningen.. efter tränningen så åkte jag till typ söder om stan typ vid brännkyrkan och hämtede upp linn, min hlvsyster och sen åkte vi hem och på vägen mötte vi martin,bror...

aja.. fan fick incedent idag.. av rektorn!! för att jag hade typ tuggummi.. haha när hon kom in stog jag typ och rita på acci. thihi.. tagen på bar gärning!!!! xD

ska typ hoppa in i duschen nu.. iaf ska följa med fia älsk och ta hål i öronon på henne.. för andra gången haha hon hade typ hål förut men hon hade typ lite svimmnings problem,stackaren :P

sofya..haha sofia...

Kommentarer
Postat av: sofia :)

haha aa stackars mej ;(

2010-03-26 @ 15:26:46
URL: http://cuutest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0