charmigt ;)

haha.. kom precis hem från träning, kort träning
i dag va bara 3 timmar :(
iaf ska typ dusch snart och käka middag :)

idag: dt va ju spring fair så vi gick runt lite och
typ sålde lite kakor elr va de´nu va :P
sen så gick vi runt lite och träffade lite folk och
sen kolla vi på rebeckas och idas grejs igen :)
hah sen va de skiit pinsamt för jag, lina, linn och
becka skulle åka hem med min mam´ma så typ
va de en exakt lika dan bil som våran och tjejen
inne i bilen hade typ samma frisyr och jacka å allt..
så vi gick fram till bilen och alla va 1 sekund från att
öppna dörrarna och sätta sig innan jag bah: fel bil!!
haha sen sprang vi xD

haha.. mina tofflor!! ♥



btw.. hatar ##.#######!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0