rakt genom hjärtat.

har haft en sjukt kul helg! haha kissar på mig bara av att tänka på igår !
jag, linn och lina klädeut oss som killar (riktiga snyggingar alltså) haha och sen gick vi till ängen och gömde oss bland buskarna, haha sen kom becka och jossan kom.. har stått där med våran xide och vårat snus och väntat i typ en timme.. det var så jävla kallt!
menmen följer efter dom och helt plötsligt vänder sig rebecka och börjar attackera oss med sin väska och alla ramlar och lin pipier: meen rebecka det är ju vii !!
haha så jävla roligt och sen går vi runt i typ 2 timmar och skriker X)
så sjukt kul sen går vi hem och kollar på film hehe.. sen somnade vi runt 4 men kl 8 måste vi gå upp och lägga oss jag, linn och jossan lägger oss i soffan, rebecka på loftet och lina i garderoben hihi ;)
BILDER:
Lina sexig på morgonen.. ^^
linn garvade åt min haka.. ;(
dagen efter..
puss! mer bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0