toppendag:

1. jag försover mig.. som vanligt !
2. jag hinner inte platta håret -.-
3. jag måste fortfarande gå till skolan
4. glömmer min mobil,   hur fan kan man glömma sin mobil?
5. kommer försent till skolan
6. ska borsta håret med linas snurrborste trasslar in heeela håret så sitter med en borse i huvudet i tre timmar, kan inte springa beep-testet med en borse i huvudet, vår gympa lärare är tvungen att klippa sönder borsen och klippa av halv mitt hår !! fucking damp jag får..
7.  sen ritar felix rövhålet johansson i mitt fejs
8. fredags plannerna blev förstörda -.-
9.  ont soom fan i magen !!
10. hjälp !

fan nu ska jag tröstäta marabou ! ;)



;(



kyyyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0