du vet vem du är:

asså vi har känt varandra i år nu.. typ över 10 iaf och bråkat över tusen ggr nästan.. men vi håller fortfarande ihåp de måste väl betyda någonting, elr??
jag vet att du ha hatat mig och kmr säkert göra fler ggr men asså vi bråkar hela tiden och om ni kmr i håg förra gången va vi nära på att inte bli kompisar alls..
visst jag vet att jag kan vara jäävligt störd men fan jag vill inte att vi ska sluta vara kompisar..
hittade typ 3 brev från dig från när vi har bråkat och hjälp va de står grejer i dom...
och vad e de egentligen bråkar om?

att du tkr jag e blond?
att din träning tar över och att du aldrig e me oss?
att du pluggar? tider?
vem som sa vad?
tider? personer?

skit helt enkelt!! vill sluta bråka nu!!seriöst..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0