gandalf lost i förorten xD

haha anni, affi, jag och lina åkta till  centralen och gick sen där ifrån till saga haha den var jätte bra, haha förutom att jag hållde på att garva på mig på ett tilfälle xp

juste idag på seglarlägret så kmr en gubbe med långt hår och skägg, han ser precis ut som gandalf!
och lina vänder sig om till småbarnen och bah:
- har ni sett sagan om ringen?
dom bah:
- aaa
lina:
-kolla där e han!
och jag vänder mig om och bah:
- om ni vill ha något nu så kan ni ju säga de till tomten nu!!
och dom bah skriker:
- tomten!!!!!


haha sen (såklart!!) så efter eclips på tbanan hem så kliver han på och lina opch jag typ lägger oss ner på sättet och as garvar xD
 



haha puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0