paniikar igen :P

fan nu blir de bara mörkare och mörkare för varje dag som går :( fy fan snart e de vinter igen...

menmen i går va de ju midsommar först gick vi till golfängarna och kollade sen så gick vi hem till oliver och käka lunch sen va vi typlite där sen så stack vi över och badade  och en typ kl 9 käkade vi :P
haha melkers kompisar och deras familj va här oxå dom som ska köpa linas hus :'(
och typ hugo och daniel hängde på mig och satt i mitt knä och sprang och jagade mig hela tiden fick fan inte en sekund :P
men aja idag va jag och spela lite.... e helt jävla slut fucking 18 hål :)
har vrickat foten oxå :P

snart kmr sofia hem oxå :) juste seglr lägret nästa vecka :)
http://www.gpff.se/blog/bilder/gigg1.bmp


från i vintras :) minnen... hihi men snö och kallt och mörkt.. nej usch!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0