upptagen ;)

haha.. shiit har inte hunnit blogga på länge nu! har vart mkt i helgen :)

fredags: juste hade halvdag så jag, anni och lina drog till solna och köpte skolavslutnings känning och hår färg :P
sen åkte vi hem till mig och färgade haha fick panik xP
sen på kvällen möta jag upp lina igen och hon hade cyckel så jag satt på paket hålleren hem till becka :)
åkte förbi ett moppe gäng 3 ggr och så självklart ramlar jag av och alla kollar :P
mysigt hos rebecka!! :)

bild när man ser att becka snor våra popcorn X)

lördags: träffade kusiner :) åkte till grönan va skit kul ofc!  träffade alla 4orna ( haha egentligen 7or) xP
haha hade kul ringde runt til lite folk oxå. haha..

söndag: släkten kom för att fira linn och martin.. va kul såklart  :)

längtar som fan till sommaren nu!! npn mer??
Insane
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0