det som händer på fredagar, händer på fredagar xP

2 ½ skoldagar kvar! sjukt lite!

iaf idag på bussehålls platsen ko de typ fram nån från åttan med en stor plast spindel och bah: AAAA!! och alla vi började typ skricka.. lilla beck flög bakot typ 4 meter xP

haha sen på busse hade isse typ nått kak paket som han gav till becka och sen när dom va slut så kastade dom packetet på mig och jag typ skjuter i väg dt på tanten fram för och hon ba vänder sig om och tittar skit surt.. haha jag dog av garv!! sen så sattt de en kille brevid josan och så blippade de typ ett tinitus ljud som va hans smssignal och jossan vänder sig om (självklart) och ba: Va va det där för något hemskt? hahaha XD

nej nu ska jag fixa mig.. ska hem till tilda ikväll !! :*

sofia blev mjölad i går :P

lydia och tilda!!  söta! haha snodde från fb..


Kommentarer
Postat av: Lydia

Den är as snygg på tilda

men inte på mig haha x)

2010-05-30 @ 20:38:26
URL: http://njb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0