jisses :)

vilken helg !
efter skolan åkte jag fecci, sofia, lina och jag till brommas nya haha gick typ och kolla lite, köpte en tröja. sen drack vi chai latte på waynes :)
hihi sen drog jag hem och sen tog jag och lina bussen till vällingby och träffa sofia och fecci. hihi de var skiit skarrit för jag och lina blev typ jagade av en hund och tappade typ allt i väskan på vägen. sen så cycklade vi haha elr lina och fecci cycklade och jag och sofia blev skjusade till konsum haha sen hittade vi linas trosor på vägen och jag hade dom på huvudet hela vägen dit x)
haha sen kom acci och vi käkade tacos mm..
sen så gjorde vi lite filmer med topsecret innehåll  !

puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0