fredaag

efter skolan drog jag och felicia till sofia och käkade lite marabou, sen drog vi hem till felicia en snabbis, och sen drog vi ut, haha kisseliss i skogen, nej men drog först till hässelbystran, haha skulle byta vagn på tunnelbanan och sofia springer ut och in i den andra haha men jag och fecci hinner inte in igen så sofia åker i väg:)  haha men sen åkte vi runt lite ett tag och runt 11 åkte vi in till centralen och där träffade vi michael, sebbe, yoshi och vad den andra nu hette, sen åkte vi till spånga och hängde där ett tag, sen åkte jag och felicia hem och såg på "'älska mig" haha fyfan va sorglig satt typ och böla hela filmen!

SL ska låta pendeltågen gå ända till Uppsala.
haha nu ska jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0