garv, garv,garv!! seriös..haha dt går inte!!

fniss!!! omg guu vad vi har garvat idag!!! haha har hänt fett mkt roligt idag!!
började typ lite halft kul med sofia hahah.. hon brättade om martin :S
haha sen på matten var de typ 100 krusbärs cider som rebecka hade suttit
och drukit i sälen.. haha den e såhär skiit grön och luktar jätte skumt!! xD
sen fick jag incedent för att ha glömt linjal jäveln!! -.-
sen så hände dt en skit rolig grej i korridoren med lina och ****** hahah och
jag sitter och ass garvar typ halft inne i mitt skåp!! xD
sen så på lunchen blev de lite spänning!! :( haha men dt ornade sig typ halft!
sen så hade vi syslöjd och sam tryckte ner typ sop borsten på mig och ismail
tryckte in typ en nål :P
haha sen kollade vi på eurovision satt och flumma lite dåockså :D
men sen asså omg va sååå roligt först på vägen hem så satt vi typ och sjöng
"jag vill vara din margareta" skit högt så killen framför satte in hörlurarna XD
haha sen så på väg hem så sparkade typ rebecka upp i luften så byxorna sprack!! haha..
sen gick jag och rebecka hem till mig och flumma!!!
http://www.stormvlad.net/resources/2007/lourdes-leon-hija-madonna-carlos.jpg
omg nån annan som tycker madonnas barn ser
skabb ut.. noppa ögonbrynen och raka av din mustage tack!

haha puss!!

Kommentarer
Postat av: alicia

euuw noppa ögonbrynen! :P<3

2010-04-24 @ 17:33:15
URL: http://uniikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0